En toen was het alweer zondag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu En toen was het alweer zondag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu

En toen was het alweer zondag!

Door: Merel Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Merel

03 Maart 2013 | Malta, Sliema

Was gaat de tijd ontzettend snel, we zitten al bijna een week op Malta.

Vrijdagmiddag tijdens het winkelen kwam ik mijn nederlandse collega tegen. Er was die avond een afscheidsfeestje van een van de studenten waar iedereen welkom was. Ontzettend leuk natuurlijk om zo weer nieuwe mensen te leren kennen.

Het feest was in een appartementencomplex van AM Language waar dan ongeveer 7 mensen in een appartement wonen, wel in Sliema dus lekker dichtbij.

Toen we binnen stapte waren wij ontzettend verbaasd, het waren namelijk alleen maar Nederlanders. Later kwamen nog wel buitenlandse studenten maar wij verbaasde ons dat er zo veel nederlandse studenten waren. Die nacht zijn we naar Paceville geweest om uit te gaan. Wat ook ontzettend ideaal is, is dat de taxi 2 euro pp is :)

We zijn naar Havanas, Footloose en Native geweest, waar ze leuke muziek draaide. Drinken is hier ook super goedkoop. Mixdrankjes voor 2.30 ofzo en shotjes ook ontzettend goedkoop. Je begrijpt hieruit dat de volgende dag niet heel productief was :)

Gisteren zijn er ook 2 studiegenootjes aangekomen op Malta, waarmee we ook nog even paceville in zijn geweest.

Vandaag hadden we plannen om naar golden bay te gaan maar dat was toch een eindje weg, dus gingen we naar st george bay. Jammer genoeg stelde dit niets voor omdat het midden in de stad ligt en heel klein was. De mooie stranden moeten we nog even zoeken...

Morgen begint mijn stage, ik ben ontzettend benieuwd hoe het zal gaan, maar heb er onwijs veel zin in!

Toedeelssssssss

• 03 Maart 2013 - 19:51

Jolie:

Brakke Harry! Heeeel veel succes morgen! Spannend!! Liefs

• 03 Maart 2013 - 20:12

Josina Leguit:

Succes morgen met je eerste stagedag chickie! :) xx