Week 5 op Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu Week 5 op Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu

Week 5 op Malta

Door: Merel Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 April 2013 | Malta, Sliema

De 5de week alweer, het gaat echt veel te snel.

Eigelijk gaat alles hier ontzettend goed.

Ik heb de laatste weken heel veel leuke mensen ontmoet. Elk weekend doen we ook leuke dingen met een groep Nederlanders wat ook erg gezellig is.Met pasen hebben we bijvoorbeeld met z'n alle een Nederlandse brunch/diner georganiseerd wat erg geslaagd was. Ook zijn we bezig met een lijst te maken wat we nog allemaal willen doen op Malta.

Ik ben erg blij met mijn stage en ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden, zoals je zelf maar initiatief neemt. Door middel van mijn stage zie ik ook alle mooie plekken van Malta en leer ik veel over de cultuur en het mooie eiland.

De meeste studenten van mijn stagebedrijf komen uit Duitsland, Turkijke, Italie, Spanje, Rusland of Nederland. Ook komen mijn collegas overal vandaan. Dit is erg leuk omdat je zo veel leert over elke cultuur.

Het weer wordt ook steeds beter, de afgelopen weekenden komen we al lekker zonnen in onze bikinis en zwemmen in de zee.

Al met al; ontzettend druk met alleen maar leuke dingen doen, de fotos zijn te vinden op mijn FB!

Veel liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Merel

Actief sinds 17 Feb. 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 5801

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 22 Januari 2015

Studeren in Bangkok

26 Februari 2013 - 16 Juli 2013

Stage op Malta

Landen bezocht: