Week 5 op Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu Week 5 op Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu

Week 5 op Malta

Door: Merel Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 April 2013 | Malta, Sliema

De 5de week alweer, het gaat echt veel te snel.

Eigelijk gaat alles hier ontzettend goed.

Ik heb de laatste weken heel veel leuke mensen ontmoet. Elk weekend doen we ook leuke dingen met een groep Nederlanders wat ook erg gezellig is.Met pasen hebben we bijvoorbeeld met z'n alle een Nederlandse brunch/diner georganiseerd wat erg geslaagd was. Ook zijn we bezig met een lijst te maken wat we nog allemaal willen doen op Malta.

Ik ben erg blij met mijn stage en ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden, zoals je zelf maar initiatief neemt. Door middel van mijn stage zie ik ook alle mooie plekken van Malta en leer ik veel over de cultuur en het mooie eiland.

De meeste studenten van mijn stagebedrijf komen uit Duitsland, Turkijke, Italie, Spanje, Rusland of Nederland. Ook komen mijn collegas overal vandaan. Dit is erg leuk omdat je zo veel leert over elke cultuur.

Het weer wordt ook steeds beter, de afgelopen weekenden komen we al lekker zonnen in onze bikinis en zwemmen in de zee.

Al met al; ontzettend druk met alleen maar leuke dingen doen, de fotos zijn te vinden op mijn FB!

Veel liefs xxxx