Eerste 2 stagedagen op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu Eerste 2 stagedagen op Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Merel Hoekstra - WaarBenJij.nu

Eerste 2 stagedagen op Malta!

Blijf op de hoogte en volg Merel

05 Maart 2013 | Malta, Sliema

Maandag moest ik om 8 uur beginnen. Dit omdat elke maandag nieuwe studenten arriveren. Het leisure team vangt deze nieuwe studenten op en wijst ze ook op de nieuwe activeiten.

Vanaf 9 uur beginnen de lessen en dan gaan wij op kantoor aan de slag. Omdat maandag een drukke dag is, werd ik nog niet veel begeleid. Wel was ik met Carmen aan het werk dus zij heeft me veel uitgelegd over de social media.

Na alles bekeken te hebben, had ik gelijk een aantal dingen gezien die wel verbeterd kunnen worden. Toen ik bepaalde dingen voorstelde waren ze gelijk heel enthousiast. Het niveau van marketing ligt hier niet heel hoog, toen ik vertelde dat ik had geleerd en kon toepassen waren ze heel enthousiast. Voor mij is het ook echt een uitdaging omdat ik hopelijk veel verandering kan brengen op de leisure afdeling.

Elke donderdag is er een vergadering voor nieuwe ideeen, dus ik ben nu ook bezig om dat uit te werken.

Het team is onzettend leuk en gezellig dus daar ben ik ook erg blij mee.

Ook kreeg ik vandaag mijn uren schema en ik werk deze week wel ongeveer 60 uur omdat ik met alles mee moet om het te leren kennen, hopelijk veranderd dit nog. Elke avond is er ook een welcome party in paceville zodat alle studenten elkaar kunnen leren kennen.

Studenten die hier lang zitten gaan eigelijk ook elke maandag omdat het erg gezellig is (en waarschijnlijk omdat ze gratis drankjes krijgen ;) )

Uiteindelijk was ik om half 1 in de nacht thuis, lange dagje maar ontzettend leuk!

Mijn 2de dag vloog ook voorbij. Vandaag heb ik me bezig gehouden met social media en mijn eigen stage opdrachten. Ook ben ik mee geweest met de Valletta tour en Malta 5D Tijdens deze tour zie je alle mooie uitzichten, parken en havens.

Ook was er een film in 5D over de geschiedenis van Malta wat erg leuk was. De stoelen bewogen en er waren geuren en wind en andere special effects, erg leuk om mee te maken.

Vanavond was er ook een pub quiz voor de studenten. Op deze manier komt iedereen wat meer te weten over Malta. Wat ik namelijk ook niet wist is dat the gladiator hier in comino (klein eilandje van malta) is op genomen. Een van de acteurs (evan huppeldepup) was een alcoholist en heeft zich zelf kapot gedronken en is in Valletta overleden. In dat cafe hangen nu overal fotos van hem. Waar ik ook pas later achterkwam is dat the da vinci code hier ook is opgenomen.

Het is trouwens deze week en afgelopen weekend erg hectisch op Malta, er zijn namelijk verkiezingen. Het blijkt namelijk ook dat 92% van de bevolking stemt, wat een ontzettend groot aantal is. Ze zijn hier allemaal ontzettend betrokken en rijden rond toeterend in tour bussen en vlaggen uit de autos! Erg leuk om mee te maken

Morgen staat er weer een leuk programma klaar, dus ik duik snel mijn bedje in!

daaaaaaaaaag x

  • 06 Maart 2013 - 12:15

    Jolie:

    Super leuk om te lezen! Gaaf dat je je op een filmset bevindt. Echt iets voor jou! :-D xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Merel

Actief sinds 17 Feb. 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 5802

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 22 Januari 2015

Studeren in Bangkok

26 Februari 2013 - 16 Juli 2013

Stage op Malta

Landen bezocht: